چرا مردم پرتاب کردن و یا بعد از دیالیز غیر پاسخگو
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برادر یا خواهر من خیلی مریض بعد از هر درمان دیالیز، بسیار تهوع آور و پرتاب کردن. گاهی اوقات او بسیار بی توجه است. علت این چیست؟ در واقع، دیالیز به عنوان یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه خواهد شد برخی از عوارض جانبی در طول درمان را، پرتاب کردن و بی هستند دو نفر از آنها. پس چرا مردم پرتاب کردن و یا بعد از دیالیز بی؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیز سندرم به طور فزاینده نادر است که با علائم عصبی از شدت که بیماران دیالیز تاثیر می گذارد، به خصوص زمانی که آنها برای اولین بار در همودیالیز آغاز شده متفاوت است. این است که عمدتا به ادم مغزی در طول یا بعد از دیالیز نسبت داد. دیگر عوامل خطر سندرم عدم تعادل دیالیز شامل اسیدوز شدید متابولیک، سطح بسیار بالایی از BUN قبل از دیالیز، سن و غیره

دیالیز ناکافی

یکی دیگر از شرایط است که می تواند مردم را پرتاب تا دیالیز ناکافی است. به طور کلی، هر درمان همودیالیز حدود چهار ساعت طول می کشد و انجام شده است سه بار در هفته. اگر درمان دیالیز است کافی انجام شده، سطح بالایی از مواد زائد در بدن جمع می شوند.سموم و مواد زائد می تواند معده و روده را تحریک، مردم پرتاب تا بعد از دیالیز.

اختلال الکترولیت

یکی از توابع مهم کلیه به تعادل سطح الکترولیت های مختلف مانند پتاسیم، سدیم، منیزیم و غیره کلیه بیمار موفق به کار به اندازه کافی، منجر به اختلال الکترولیت. این وضعیت همچنین می تواند به استفراغ بعد از دیالیز کمک می کند.

در واقع، علائمی مانند پرتاب کردن و بی ناشی از دیالیز نمی خواهد برای یک مدت زمان طولانی، تا زمانی که شما می توانید از دلایل اساسی پیدا کردن و اقدامات مربوطه. اما ممکن است شما را به آن در زمان بعدی شما آن را رنج می برند. بنابراین اگر شما می خواهید برای جلوگیری از همه آنها، شما باید برخی از راه های دیگر به جای دیالیز پیدا کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در تسکین علائم، مانند پرتاب کردن و بی اثر دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1412.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، پرتاب تا پس از دیالیز، پس از دیالیز غیر پاسخگو ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: